بهترین جراح و متخصص برای درمان بی اختیاری ادرار در تهران

جراح و متخصص بی اختیاری ادراری

بهترین جراح و متخصص برای درمان بی اختیاری ادرار در تهران

آیا به دنبال بهترین جراح و متخصص برای درمان بی اختیاری ادرار در تهران هستید ، بهترین متخصص در تهران کیست ؟ این سوالی است که بسیاری از کسانی که علایم آزاردهنده بی اختیاری ادراری را دارند ، در جستجوی پیدا کردن جواب مناسبی برای آن هستند .

 

دکتر منصوره منصوری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری با دو دهه سابقه جراحی های ارولوژی وبی اختیاری ادراری ، تحصیلات خود را در دانشگاه علوم پزشکی ایران و زیر نظر برجسته ترین اساتید اورولوژی طی کرده است . سپس بعد از گذراندن دوره های تکمیلی و فوق تخصصی ارولوژی زنان با بهترین درمانها وجراحی های مثانه و بی اختیاری ادراری آشنا شده است .

دکتر منصوره منصوری جراح و متخصص بی اختیاری ادراری و مثانه
دکتر منصوره منصوری جراح و متخصص بی اختیاری ادراری و مثانه

 

همچنین بخوانید:

همچنین بخوانید: بی اختیاری ادراری چیست ؟

 

 

دانش و مهارت جراح مثانه

 

قطعا دانش و مهارت افراد با هم یکسان نیست و این دانش و مهارت میتواند در نتیجه درمان تاثیر مستقیم داشته باشد . علم پزشکی به سرعت در حال پیشرفت است و همه روزه حجم عظیمی از اطلاعات به این دایره از فعالیت بشر افزوده میشود.

این شرایط در مورد رشته ارولوژی وجراحی مثانه نیز صادق است .پس یک جراح و متخصص خوب مثانه باید بصورت مداوم در جریان این پیشرفت ها قرار داشته باشد . این مهارت با مطالعه مستمر بدست می اید .

نکته دیگر کسب تجربه و مهارت و داشتن اشراف کامل بر سیستم ادراری است . بی اختیاری ادراری علل مختلفی دارد ودر سنین مختلف و هر دو جنس  ممکن است دیده شود . شایعترین علل آن شامل : بیش فعالی مثانه ، اختلال عملکرد و یا آسیب به اسفنکتر مثانه و مجرای ادرار ،ایجاد فیستول در سیستم ادراری ، ضعف عضلات کف لگن و یا اختلال در عصب رسانی به مثانه  میباشد .

 درمان بی اختیاری ادرار
درمان بی اختیاری ادرار

جهت درمان صحیح بی اختیاری ادراری پزشک باید ابتدا بتواند نوع و علت بی اختیاری را با بررسی کامل شامل معاینه، انجام سیستوسکپی و نوار مثانه ، تشخیص دهد. مسلما یک جراح ارولوژیست که براناتومی سیستم ادراری ، مثانه و پیشابراه اشراف کامل داشته و انواع بررسیها وجراحی ها را در سیستم ادراری انجام میدهد، با مهارت بیشتری میتواند نوع بی اختیاری را مشخص کرده وجراحی های ترمیمی اسفنکتر ادراری ، مثانه و بی اختیاری ادراری را انجام دهد.

 

                دکتر منصوره منصوری جراح مثانه و بی اختیاری ادراری

 

 

آموزش بیماریهای سیستم ادراری و مثانه

 

نکته بسیار مهمی که نشاندهنده توانایی علمی و مسئولیت پذیری یک جراح است ، میل او به یاد دادن است . پزشکی که با داشتن مقالات متعدد درمورد بیماریهای سیستم ادرار ، مثانه و بی اختیاری ادراری ، علل بیماری و شیوه درمان آنرا برای بیماران تشریح میکند ، قطعا از توانمندی بالاتری برای درمان بیماران نیزبرخوردار است .

مهمترین چیزی که به بهبود بیشتر بیماری بی اختیاری ادراری کمک میکند تنها جراحی نیست . بلکه بیمارباید نکاتی را بیاموزد تا بیماریش بهتر کنترل شود.با توجه به اینکه بی اختیاری ادراری علل مختلفی داشته و بعضی از علل آن مانند مثانه عصبی یا بیش فعالی مثانه سالهای طولانی بیمار را درگیر میکند ، یک پزشک ومتخصص خوب بی اختیاری ادراری باید بیمار را درزمینه های مختلف آموزش دهد .

این موارد شامل شیوه های درست ادرارکردن و تخلیه ادرار، تمرین های مثانه برای کنترل انقباضات غیرعادی آن ، شیوه تخلیه مثانه با سوند ادراری ، ورزش های کف لگن و چگونگی استفاده ازانواع درمان های دارویی میباشد .

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

صفحه اینستاگرام

Dr_Mansooreh_Mansoori

ساعت کاری مطب

دوشنبه و چهارشنبه - 16:00 - 20:00

تهران ونک ملاصدرا

شیراز شمالی خ معصومی پلاک 9 واحد 3